HTML

Leszarom és ráfingok

Friss topikok

  • HoneyBA: :) ez nagyon jó... :) (2013.11.13. 12:13) Feneketlen bendő
  • SzandraBasset: @Kikkedli: Börni is állandóan nyüszög, hogy éhes. Mondjuk ő már arról leszokott, hogy főzés közben... (2013.10.03. 08:18) Rémségek birodalma
  • Mr.Mountent: Az bizony az :) (2013.09.27. 20:55) Rémálom a fővárosban

Címkék

Szabi!!

2013.10.16. 00:12 Mr.Mountent

Na gyerekek! Kemény világ jött rám! Elmentem négy nap szabira. Persze nem én választottam, hanem ez a nagy mafla kényszerített rá.

Szombat reggel becsapott a hóna alá és kivitt oda, ahol egyszer már jártam. Valami kemény szopásba belefuthattunk útközben, mert elég sokat dekkoltunk egy helyen, de pont leszartam. Átaludtam az egészet. Aztán megindultunk kifelé.

Falvakból falvakba estünk, akárcsak a múltkor, de most a cél előtt valami gebasz lett. Vagy felrázott ez a marha a hülye vezetési stílusával, vagy a domestosos szivacs feküdte meg a gyomromat, én nem tudom, de hogy telehánytam a kocsiját, az tuti. Most már kicsit higgadtabban viselte, mint a múltkor. A legnagyobb nyugalommal lefordult valami benzinkútnál, előrántotta az utolsó százasát, majd szépen kiporszívózta a produkciómat (persze azért ettem belőle én is - jobb volt, mint amikor először megettem).

Na ezután kibaszott a rokonoknál (mert ugye ezt a múltkor már megállapítottam) és se szó, se beszéd elhúzott. Nekem ott hagyta ezt a brigádot a két idősebbel és a két kölökkel, na meg a jó nagy kertet. Te...ezek szerintem ki akartak engem csinálni.

A család egyik kan tagja előhúzott a semmiből egy keréken mozgó gépet. Fogta, bedugta az egyik végét valahova és elkezdte tologatni ezt a zúgó szörnyeteget a kertben. Ettől olyan pipa lettem, hogy szarrá ugattam, míg abba nem hagyta. Nem tudom, hogy mire volt képes az a gép, de tuti, hogy nem kaját készített nekem, hogy rohadjon meg.

Persze ez nem jelenti azt, hogy ne találtam volna fel magam. Hétfőn az volt a helyzet, hogy ezek otthagytak engem egész napra. Azt gondolták, hogy nem fogom megbosszulni...hát de. Kint felejtettek valami sárga amorf dolgot a teraszon. Azt szépen lebányásztam magamnak és kegyetlen állkapcsommal szarrá marcangoltam. Egészen jó íze volt és tele volt magokkal. Az esti meccshez azokat még szépen elrágcsáltam. Annyira emlékszem a nagy falakodásban, hogy hazajött a géptologatós családtag és megpróbált közel kerülni az étekhez. Két méregerős morgással azonban hatástalanítottam, úgyhogy fülét-farkát behúzva elmenekült. Ha tudta volna, hogy egy füles hatására a kert végébe szaladtam volna?! Na mindegy, így legalább másnap szarhattam ötször! Ez az új csúcsom. Szép sárgásbarna színű volt, sok-sok maggal.

Összefoglalva: remek kis szabadságot tudhatok a hátam mögött. Más fajta kaját kaptam (végre nem azt a száraz szart, amivel a colos töm folyamatosan). Lophattam magamnak extra dolgokat, széttéphettem egy kosarat (régi vágyam volt). Egyszóval überfasza négy napos ünnep volt. Ez a paraszt meg nem tudom mit csinált addig, de remélem jól megszopta, hogy nem velem foglalkozott (elég keményen - a szerk.).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lszaromrafingok.blog.hu/api/trackback/id/tr225572983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása