HTML

Leszarom és ráfingok

Friss topikok

  • HoneyBA: :) ez nagyon jó... :) (2013.11.13. 12:13) Feneketlen bendő
  • SzandraBasset: @Kikkedli: Börni is állandóan nyüszög, hogy éhes. Mondjuk ő már arról leszokott, hogy főzés közben... (2013.10.03. 08:18) Rémségek birodalma
  • Mr.Mountent: Az bizony az :) (2013.09.27. 20:55) Rémálom a fővárosban

Címkék

Rémségek birodalma

2013.09.28. 23:27 Mr.Mountent

Ne tudjátok meg...A második napom sem volt piskóta. Tegnap már említettem, hogy elképesztő dolgokkal találkoztam, de most ki is fejtem. Vagyis egy kicsit később. Addig mesélek a nap további részéről. Az van ugyanis, hogy az emberem állandóan visz valami helyre, ami rohadt nagy. Egyik napról a másikra egyre több ember lett ott és egyre több dolog.

Azonban ami még megdöbbentőbb, hogy lassan engem már mindenki ismer ott. Erre abból következtetek, hogy sok ember felveszi miattam a guggoló pózt és csetteg-csattog, fütyül, cuppog és mondogatja, hogy Foltos, csak, hogy odamenjek hozzá. Mivel a lelkem hófehér és áldott jó, ezért oda is szoktam menni. Aztán van, amikor nem, de ezt csak akkor, ha nem tetszett az, ahogy hívtak.

Na mindegy, erre a helyre érdemes menni. Itt még volt egy tag, aki megkínált töltött káposztával. Szerencsére a colos épp a pénzét számolgatta, vagy nem tudom mit csinált, de nem tudott rám figyelni, így falhattam. Már csak a végére ért oda. Micsoda pancser, hehe.

Szóval ezen a napon történt, hogy miközben irgalmatlan nagy sétát nyomtunk az otthonunktól a nagy helyig, megálltunk egy szobában, ahol egy kis karonülő lesett le rám az asztalról, miközben egy asszony próbálta odatapasztani a helyére. Asszem rám volt gerjedve a kis pöcs. A langaléta meg a nő beszélgettek valami nagyon fontosról, de nem tudtam mi lehet az. Tán időpontok voltak, meg hogy komplettet kérünk-e. Gondolom valami ebédről lehetett szó.

Hogy nem a nagy zabálás lesz a jelünk, ez csak akkor derült ki, mikor a legnagyobb járművel megérkeztünk pár órával később a helyre és kedves gazdám nemes egyszerűséggel ott hagyott a nőnél. Az meg olyanokat művelt velem, amit én műveltem volna vele két órával később.

Kefélt valami kegyetlen cuccal, megtámadott valami vizet fecskendező telefonkagylóval, rám kent valami anyagot, amitől haboztam, végül jött a legrosszabb. A legutóbb már említett hőt okádó pisztoly. Én nem tudom mi volt az, de zúgott valami iszonyat hangosan és csapatta a szőrömet a kegyetlen forróság. A nő meg csak küzdött velem, mert persze nem a boldogságtól ordítottam és nem örömömben ugráltam.

A végeredmény az lett, hogy rettenetesen megutáltam a hölgyet és a tisztálkodást. Bár eddig sem szerettem. Régi szép idők, mikor még a sárban dagonyázhattam kedvemre. Korlátok és szabályok nélkül. Na mindegy. Azt már látom, hogy itt új világ jön. Nem csak a magam ura leszek. Ez a magas ugyanis a fejébe vette, hogy fölém akar tartozni a hierarchiában. Hát nem fogom megkönnyíteni a dolgát, az egyszer biztos.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lszaromrafingok.blog.hu/api/trackback/id/tr385537070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzandraBasset 2013.09.29. 20:42:07

Először is iszonyúan röhögtem :D halál jól írsz :D
Másodszor pedig tényleg így gondolod, hogy így gondolkodik? Nem mintha problémám lenne vele, mert elég jó a látásmódod basset világképileg. Mert ugye ahogy idáig írtál a fórumon róla, meg a helyzetről, nekem úgy jött le, hogy nem vagy egy hund ismerő. De jól ráéreztél a hölgyeményed világhoz való viszonyára. :D

Mr.Mountent · www.mountent.hu 2013.09.30. 08:30:11

Először is köszönöm, igyekszem :). Másodszor pedig csak azt írom, amit gondolok, h gondolhat. Alapvetően sok elképzelésem nincs semmiről, hiszen kutyám nem volt még eddig, nem hogy basset. Nem is véletlen, h küzdök vele elég komoly szinten :). A kunyerálást is még meg kell például értenem,mert tegnap kiverte a balhèt, h nem eheti meg a nyers csirkemellet,ami még egy kicsit büdös is volt :) Szóval nem egy egyszerű partraszállás ez nekem :)

SzandraBasset 2013.09.30. 19:12:51

na igen, a kunyerálás....gyötrelmes ellenállni, de inkább álld meg, mert fogyókúráztatni kegyetlenebb. Börnit nem kellett fogyóztatni, de a fórumon már volt rámpélda. Gyilkos. A kajálással kapcsolatban pedig egy két gyomor szőnyeg és idegrendszer kímélő praktika: zöldségestől 3x annyit és gyakrabban glettel, ha híg a vég akkor főt csirke és szana meg a széjjel főtt rizs, vagy csont, kucu csont. Célszerű megzeretettni a száraz kaját. Ha kiöntöd és nem eszi meg 15 percen belül rakd el. Másnap reggel tedd elé. Ha akkor sem eszi meg, hidd el harmadik napra imába fogja foglalni a neved ha eléteszed.

Mr.Mountent · www.mountent.hu 2013.10.02. 20:11:39

@SzandraBasset: Ez az eb úgy eszi a szárazkaját, hogy a tálnak a felét is felfalja vele együtt. Ezzel nincs probléma. Itt inkább azzal van, hogy lassan lelkiismeretfurdalásom lesz enni, mert jelen pillanatban háromnegyed órája hallgatom a nyüszögést. Nyilvánvalóan azért, mert nem adtam neki kaját. Egy igazi hisztis p.csa...:)

SzandraBasset 2013.10.03. 08:18:21

@Kikkedli: Börni is állandóan nyüszög, hogy éhes. Mondjuk ő már arról leszokott, hogy főzés közben is nyüszögjön. Akkor csak lapul a konyhakövön és várja, hátha leesik valami. De ha leülünk az asztalhoz...apukám...a bécsi filharmónikusok elbújhatnak mellette. Nálunk valahogy kialakult az a dolog, hogy a párom ő eteti az asztaltól/ról, én nem. Ha csak magamba ülök kint egy öt percig nyomja a siralmast, de utána rájön, hogy most a simogatós ült le enni, nem a zabáltató. :)
Alapvetően benne van a kunyerálás a bassetekben, meg szerintem ahogy így a múltját félig meddig ismerem, talán az lehet, hogy idő kell neki, hogy rájöjjön, hogy te rendszeresen fogod etetni, és nem kell mindig mindenhonnan minden szart megenni. Akkor is fog még az utcán gyűjtögetni, csak nem annyit, akkor is fog kérődzeni mikor majd főzöl meg eszel, csak nem annyit és nem úgy. ....az, hogy hisztis p.csa :DDD Én maximálisan megértem. De fogjál kezet a párommal, ő tudna mesélni a női hisztikről (no nem azért mert én hisztis lennék...ááááá) de tanácsot ne kérj tőle, arra még ő sem jött rá :DDDDDDD
süti beállítások módosítása